Vem är Beatrice?

Jag som driver denna blogg heter Beatrice Bergvall. Jag föddes den 24 maj 1998, alltså är jag nu 13 år gammal. På min fritid älskar jag att fotografera, sitta vid datorn, umgås med kompisar och mycket mer.

 

Jag bor tillsammans med min mamma och pappa. Här har jag bott sen jag var liten. I min blogg skriver jag om lite allt möjligt mellan foto,  bloggdesign och bloggdesign tips, mitt liv och mycket mer! Följ gärna min blogg via bloglovin!

 


Postat av: Test

test

2011-10-26 @ 09:49:52
URL: http://test
Postat av: Anonym

TEST

2011-10-26 @ 10:26:49
Postat av: Anonym

tttttt

2011-10-26 @ 10:27:59
Postat av: Anonym

test

2011-10-26 @ 10:29:41
Postat av: Anonym

t

2011-10-26 @ 10:33:38
Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback