Tidsinställt inlägg!

Bildlöst inlägg.
Dagen har varit hemsk idag i skolan för det mesta eftersom att jag satt och var förkyld i klassrummet, inte bra. Har varit med bästavän Johanna och finaste Jocke för det mesta idag. Alltid lika roligt med dom! I morgon får jag försöka ta mig till skolan igen.. om jag orkar. Tänkte köra på tuperat hår, linne och jeanstights. Funderar stort på och färga håret mörkrött, svart eller brunt igen. Ha en fin kväll.

Vilken hårfärg tycker ni att jag ska färga till, mörkrött, svart eller brunt?

Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback