The drug in me is you


Suddigbild. Tagen med webbkamera..

Tänkte berätta lite om min dag. Den började rätt så bra, men vart ännu bättre senare när jag kom till skolan för jag fick träffa bästa Jocke och Tor. Dom gör min dag! Har alltid lika roligt med dom. Vi fick tillbaks våra matteprov som var jätte gammla typ flera månader sen något sånt. Det gick väll sådär.. Sedan när jag var påväg hem så fick jag sällskap utav Leo hem och vi gick och pratade som vanligt. När jag var hemma så skypade jag lite med bästavän dvs Johanna. Har bakat för ungefär 20 minuter sedan och jag gjorde chokladbollar. På Hemkunskapen så gjorde vi förresten våffelmackor. Konstigt men gott vart det iallafall. Nu så ska jag öva lite på NO läxan som jag ska ha tills i morgon och lite annat och prata med världens finaste pojkvän Michael.

Vad har ni gjort idag?

Postat av: johanna

Kan du länka min blogg BV ?<33

jag gör samma med din <3

Pöss <33

2011-11-16 @ 18:57:14
URL: http://onedayy.blogg.se/
Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback