Me


Bilden är tagen med Olivias kamera. En olympus.

Idag har jag varit hemma hos min fina vän Olivia, vi har haft sjukt roligt och tagit massor med bilder. Hennes kamera var lite konstig så det vart några och hennes blixt funkar knappast, men men! Kom hem för ungefär 10 minuter sedan. Jag åt mat hos Olivia också och har haft sjukt roligt med henne. I morgon ska vi ta en headerbild till min blogg och sen kanske skapa en tillsammans, ska bli roligt. Varit för det mesta med Olivia och Jocke som sagt, hann vara en stund med Johanna också men hon var tvungen att gå sen. Dagen har varit rolig och gått väldigt snabbt. Just nu är jag jätte trött och ska plugga lite NO som vi har tills i morgon..

Postat av: johanna

byte blogg för min mamma o pappa läste min madnessppl så nu har jag den här o håller på o fixar just nu ;d <3

2011-11-15 @ 09:48:54
URL: http://onedayy.blogg.se/
Postat av: johanna

love u 2 bv<3333333333

2011-11-15 @ 18:41:05
URL: http://onedayy.blogg.se/
Postat av: johanna

pöshh på dej! <3

2011-11-16 @ 13:58:53
URL: http://onedayy.blogg.se/
Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback