Länkbyte


Jag kör ett länkbyte med Johanna, bästavän. Klicka på bilden för att komma till hennes underbara blogg!

Åh, vad jag blir glad. Statistiken är helt underbar och inte nog med det. Igår kom det fram två tjejer till mig i skolan och sa att jag hade fint hår, haha var inte beredd på det. Men sött var det absolut! Sen fick jag ett meddelande från Emelie att jag borde lägga upp mera synliga bilder på mitt ansikte, hon skrev att hon var avensjuk på mitt ansikte. Själv har jag dåligt självförtroende men när jag får höra sånt här. Kan inte motstå att le då. Tack så jätte mycket! ♥

Nu ska jag ta och äta mat som mamma precis har gjort klart. Riktigt utsvulten just nu. Ha en fin kväll!

Postat av: Cecilia

Sv; Åh, tack ska du ha!! :)

Allt är toppen med mig ;) Hur är det med dig?

2011-11-19 @ 11:42:06
URL: http://ceciliasphoto.blogg.se/
Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback