Hey boy my moblie battery last longer than your fucking relationshipts!



Såhär ser jag ut nu ikväll, hemma outfit kan man säga. Bilderna är tagna med min webbkamera i Photo Booth. För ett tag sedan så ringde bästavän mig. Gud vad skönt och få träffa henne i morgon! Ska försöka orka ta mig till skolan, hoppas att jag mår bättre i morgon än vad jag gör just nu. Klockan är bara 18:24 och jag är så trött som det bara går och bli! Innan var jag och handlade med mamma och pappa, sen gick vi och åt thaimat, gott.
Längtar tills i morgon då jag får träffa alla fina vänner!

Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback