Frågestund!


Nu tänkte jag köra en frågestund!
Ställ frågorna här i inlägget som en kommentar så kommer svaren upp på bloggen i ett inlägg om några dagar!


Postat av: Alexandra

Hejsan! i vilket program har du skrivit texten på din header? Den textstilen var väldigt fin. Om du inte minns eller något liknande så kanske du vet vad textstilen heter? :D Kram, VärmdöRyttarna

2011-11-13 @ 19:44:24
URL: http://varmdoryttarna.blogg.se/
Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback