A picture says a thousand words



Jag kom nyss innanför ytterdörren efter att ha spenderat min dag med Markus och Leo. Vi har kollat på Big momma, haha. Den var riktigt rolig! Snart så ska jag fixa lite mat åt mig och vänta på att Markus ringer mig igen, sen går vi ut igen. Jag har inte gjort så speciellt mycket idag förutom att ha tränat både mage och rumpa och gjorde lite situps och sen varit med Markus och Leo då.. I morgon är det måndag och jag tycker att helgen har gått alldeles för fort för min del. Känns som om det var fredag igår? Nu ska jag som sagt fixa lite mat, tror att det får bli chiliconcarne idag. Hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha eftersom att jag ska spendera den med mina kära vänner Markus och Leo.

Vad har ni för er för mysigt den här söndagen?

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag har inte gjort det så jag vet inte! :(

2011-11-13 @ 16:12:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Cool bild! :)

2011-11-15 @ 22:45:52
URL: http://ceciliasphoto.blogg.se/
Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback