19 november, 2011



Jag gick upp runt halv 9 i morse, kunde inte sova mera. Sen ungefär vid 11 tiden så åkte jag och mamma och skulle boka biobiljetter till Breaking dawn och sedan efter det så gick jag runt och shoppade. När vi hade shoppat klart och inte hade något och göra så gick vi in på donken och köpte en dricka och mamma kaffe. Sen bjöd hon på en liten glass också för att jag har ont i halsen, det hjälpte lite. Vi satt inne på donken i ungefär 3 timmar och väntade på att filmen skulle börja klockan 18:00. Fick iallafall hem massor utav kläder! Bilder kommer sen på dom. Filmen var jätte bra, grät typ jätte mycket när Bella dog och sen så hoppade jag till i slutet när hon öppnade sina ögon igen, haha! Jag har längtat så efter att få se den här filmen och nu har jag sätt den. Super glad! Efter filmen så gick vi in på donken igen och satt där i nån timme och chillade igen.. Sen åkte vi hem och frös jätte mycket på hemvägen. Just nu sitter jag här och hostar jätte mycket och har ont i halsen samtidigt så fryser jag. Ska kanske ta ett ångbad om jag har någon ork till det eller så går jag och lägger mig. Vi får se vad som händer!

Vad har ni gjort idag?

Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback