17/8-11 - 3 månader idag


Nu sitter jag utanför klassrummet och vi har precis haft NO, det gick bra och det var otroligt tyst i klassrummet vilket det inte brukar vara. Men det gick iallafall bra och jobba, hann med mer än vad jag brukar på så kort tid. Snart ska vi ha SO. Som ni kanske redan har sätt så talar rubriken väldigt stort, idag den sjuttonde augusti tvåtusenelva är det min och Michales (pojkvän) 3 månadersdag! ♥ Jag har längtat så mycket efter denhär dagen, idag ska det firas. Jag älskar honom så sjukt mycket!
Efter vi har haft våran lektion så ska jag sätta mig med Williams bloggdesign och fixa lite, han har ju precis skaffat en blogg.

Nu börjar så börjar snart våran SO lektion så jag måste röra mig mot klassrummet.. tråkigt men ett måste.

Läs det här innan du kommenterar:
Fotografering
- Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges!
- Fråga innan om du vill låna någon bild!

Bloggdesign
- Bloggdesignen är 100% gjord av mig!
- Inget från min bloggdesign får kopieras!
- Jag gör inte designer till andra längre, det tar alldeles för lång tid!

Reklam och övrigt
- Tävlingar är jag intresserade av, så tipsa mig gärna om det!
- Elaka och dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kom ihåg att du aldrig är anonym på internet, jag kan se ditt ip-nummer när du kommenterar!
- Jag gör länkbyten, skriv bara en kommentar så hör jag av mig!



Ditt namn


Din msn (Bara jag ser den)

Din blogg

Dina ord

Trackback